A Harcosok Órája kiemelkedő nézettsége mögött valószínűleg fizetett hirdetések is álltak. | szmo.hu

A Telex alaposan megvizsgálta Németh Balázs, a Fidesz frakció szóvivője legújabb beszélgetős műsorának, a Harcosok Órájának nézettségi statisztikáit a YouTube és Facebook platformokon. Az adatok tükrében
Az első epizódok vendégei között szerepelt Orbán Viktor, aki 280 ezer nézőt vonzott, míg Szijjártó Péter 214 ezer, Kocsis Máté pedig 227 ezer megtekintést tudhatott magáénak. Takács Péter a maga 128 ezerével szintén figyelemre méltó számokat produkált. A második hét során a Vitályos Eszterrel folytatott interjú kiemelkedett a népszerűségével, elérve a 32 ezer megtekintést. Érdekesség, hogy Szijjártó Péter két alkalommal is feltűnt: első szereplése során több mint 200 ezren követték, míg a második alkalommal 16 ezren voltak kíváncsiak a beszélgetésre.
A Meta hirdetéstára alapján az első három adás esetében 175-200 ezer megjelenést vásároltak darabonként, míg a negyedik adás esetében ez a szám 90-100 ezer között mozog. A lap megfogalmazása szerint...
Egy videó megjelenése önmagában még nem garantálja a megtekintést; csak az számít valódi nézőszámnak, ha a felhasználók legalább három másodpercig figyelemmel kísérik a tartalmat.
Az utóbbi időszakban a Fidesz és Orbán Viktor figyelemre méltóan felerősítette digitális aktivitását. A miniszterelnök több podcastban is vendégeskedett, legutóbb Dopeman műsorában mélyebb beszélgetésekre invitálva a hallgatókat. Emellett Tusványoson és az MCC Feszten is megosztotta gondolatait a közönséggel. A digitális jelenlétét tovább fokozza a Harcosok Órája program is. Ezen kívül a kormánypárt gyors ütemben alakította meg a Digitális Polgári Köröket, amelyek már több mint 25 helyszínen működnek.