Wonder Womant a Földdel egyenlővé emelték.


A Warner Bros Discovery nem egy, nem kettő, hanem egyenesen három fejlesztő stúdióját zárta be, ezzel jelentős változásokat hozva a játékipar világába.

Ezek közül a kétszer is megbukott, MultiVersus című online verekedős játékot megalkotó Player First Games kényszerű redőnylehúzására számítani lehetett, ennek tetejében jött a WB Games San Diego becsukása, és az igazi fekete leves a lista végére maradt. Befejezi ugyanis működését az a Monolith Productions is, akik 30 éve zakatoltak már, 2004 óta a Warner égisze alatt, és olyan játékokat adtak ki a kezeik közül, mint a No One Lives Forever, a F.E.A.R. játéksorozat, illetve minden idők két legjobb A Gyűrűk Ura-játékadaptációja, a Middle-earth: Shadow of Mordor és a Middle-earth: Shadow of War is az ő nevükhöz fűződik.

A Monolith Productions eközben egy jelentős projekt közepén állt, hiszen már 2021 óta a Wonder Woman játék fejlesztésén fáradoztak. Azonban a képregényadaptáció elkészítése nem éppen zökkenőmentesen haladt.

A nemezisrendszer ismerős lehet azok számára, akik játszottak a Shadow of Mordorral, a Monolith által készített fantasy kalanddal. A koncepció lényege az lett volna, hogy a főszereplő, Diana, legyőzött ellenfeleit maga mellé állíthatta volna, így a kisebb főellenségek is, miután legyőzték a Csodanőt, felemelkedhettek volna az ellenfelek rangsorában. Ezzel összefüggésben a Warner úgy döntött, hogy a Wonder Woman játékba nem építik be ezt a rendszert, helyette egy tradicionálisabb, a God of Warhoz hasonló akció-kaland élményt kívántak nyújtani a rajongóknak. Azonban a végeredmény sajnos azt mutatja, hogy a váltás és az új játékdirektor érkezése már túl későn történt.

A Warner a Suicide Squad: Kill the Justice League hatalmas csalódása és a Harry Potter-univerzumban játszódó Quidditch Champions iránti érdektelenség óta óvatosabb lépéseket tesz az új adaptációk terén. Azonban sokak szerint elfogadhatatlan, hogy a stúdió a nemezisrendszert letiltotta, és egyes hírek szerint 2036-ig el is zárta azt a „szekrénybe”. Még ha a Monolith valamiképpen újjáéledne, a Warner döntése miatt nem tudnák kihasználni saját találmányukat.

Gail Simone, a Wonder Woman-képregények egyik leghosszabb ideje dolgozó írónője, aki a videójátékok fejlesztésében is tanácsadóként tevékenykedett, a nemrégiben elhunyt Twitter platformján megosztotta dicsérő gondolatait a Monolith legújabb alkotásáról.

Izgatott voltam, hogy részt vehetek a Wonder Woman-játék elkészítésében, hiszen egy olyan egyveleg volt ez, amit imádtam: a Csodanő, a videójátékok világa, és az általam nagyra tartott Monolith-stúdió jártak kéz a kézben évekig. Gyönyörű és kiterjedt univerzuma volt a Wonder Womannek, jól esett ránéznem. Részleteket nem árulhatok el, de nem csak egy remek játékot, egy remek Wonder Woman-játékot csináltunk volna. A csapat, aki közreműködött, minden tudását beleadta, tényleg érdekelte őket a végeredmény, hogy a lehető legtökéletesebb legyen. Tudom, most elkezdődik majd az ujjal mutogatás, de a Warner is lelkes volt. Nem jött össze, és van, amikor az ember mindent belead, mégse jön össze. Csak reménykedni tudok, hogy ezek a nagyszerű szakember folytathatják majd a munkájukat az iparban, mert ők tényleg képesek rá, hogy briliáns dolgokat csináljanak

- posztolta az amerikai írónő, aki a Wonder Woman mellett írt Birds of Preyt, Batgirlt, de a Marvelnél Deadpool-képregényeken is dolgozott.

A Wonder Woman-rajongóknak nincs túl jó dolguk mostanában, bár a 2017-es, Patty Jenkins által rendezett és Gal Gadot főszereplésével készített Wonder Woman-film 824 millió dollárt hozott a kasszáknál a 150 milliós büdzséje ellenében, a folytatás, a Wonder Woman 1984 ehhez képest kritikailag is bukás lett, és alig 170 milliót söpört be.

Különösen érdekes, hogy a DCEU sorsa végleg megpecsételődött, hiszen a tervezett harmadik epizód, Gal Gadot és a rendezőnő is eltűntek a projektből. A James Gunn és Peter Safran által irányított új DC Univerzumban pedig még mindig kérdéses, milyen jövő vár a karakterre, és ki kapja meg a megformálásához szükséges feladatokat. Az viszont egyértelműnek tűnik, hogy Wonder Woman a közeljövőben nem fog feltűnni sem a mozikban, sem a videójátékok világában, legalábbis a képregényeken kívül.

Related posts