A reklámszövetség közterületi tagozatának vezetői posztjára Balásy Gyula jelenlegi munkatársát választották, aki Simicska Lajos korábbi embereként ismert.
Tóth Orsolya kezét a G-nap után sem engedte el a Fidesz-körüli reklámipari szereplők, most Hantosi Bálint novemberben bekövetkezett hirtelen halála miatt tartott rendkívüli közgyűlést a tagozat.
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) keretein belül 2016 októberében megalakult közterületi (out-of-home) tagozat rendkívüli tisztújító gyűlést tartott. Ennek oka, hogy tavaly novemberben váratlanul elhunyt Hantosi Bálint, a tagozat alapító elnöke. Hantosi emellett több reklámpiaci vállalat vezetőjeként is ismert volt, köztük az M-Meter ügyvezető-tulajdonosaként, amely a Kantar-Hoffmannal közösen felelős az NMHH rádiós hallgatottságmérésének elkészítéséért.
Hantosi pozícióját az M-Meter vezetésében Tóth Orsolya foglalta el, aki azóta is ügyvezetőként tevékenykedik. Most pedig az OOH tagozat közgyűlése egyhangú döntéssel új elnökének választotta őt.
A tagság a következő három évre is megerősítette bizalmát az elnökségi tagok iránt: a média szektorban Fecske Zoltán (Publimont Kft.) és Jamniczky Tímea (JCDecaux Zrt.) továbbra is a vezető pozíciókat tölti be, míg a szolgáltató szektor képviseletében Szabó Henrietta (Odex Outdoor Expert Zrt.) folytatja munkáját. Újdonsült elnökségi tagként Koltai Viktor (Pont Reklám Kft.) is elnyerte a tagság bizalmát a média vállalatok képviseletében – tájékoztatott az MRSZ.
Tóth Orsolya karrierje során számos nemzetközi ügynökségnél szerzett tapasztalatot a 2000-es évek elején, mielőtt 2010-ben vezető szerepet vállalt volna a Simicska Lajos által irányított I.M.G. médiaügynökség élén. Az ügynökség kiemelkedő sikereket ért el az állami reklámközbeszerzések terén, és fénykorában évi 10 milliárd forintos árbevételt produkált, ami a 2010-es évek kezdetén kiemelkedő összegnek számított. Ezzel az I.M.G. a legnagyobb árbevételű médiavásárló ügynökséggé nőtte ki magát. A HVG 2013-ban részletesen foglalkozott az I.M.G. történetével, amelyet két részben tálaltak, és amelyek elérhetők itt és itt.
Tóth 2010-ben a Kreatív című reklámpiaci szaklapnak adott interjújában nyíltan beszélt arról, hogy terveik között szerepel az állami cégek és hivatalok médiás feladatainak ellátása. Emellett az ügynökség nevéhez fűződik a Lidl és a Spar kampányainak sikeres kezelése is.
Simicska Lajos és Orbán Viktor 2015-ös szakítása, közismertebb nevén a G-nap, hatalmas fordulópontot jelentett a NER történetében, és Simicska hirtelen kegyvesztetté vált. Ironikus módon azonban éppen az a Balásy Gyula segítette visszatérését, aki 2010 óta, az akkor még bt-ként működő Lounge Design nevű vállalkozásával évekig dolgozott együtt az IMG-vel. Balásy rehabilitációja nemcsak a politikai táj változását tükrözi, hanem a kapcsolatok bonyolultságát is, amelyek a hatalmi struktúrákban kialakulnak.
A Balásy család tulajdonában lévő vállalatok, a Lounge Design és a médiavásárlásokat lebonyolító New Land Media 2018 óta szinte minden jelentős állami kommunikációs tendert megnyernek. A Lounge, amely az állami hirdetések kreatív feladatait látja el, 2023-ban 20,9 milliárd forintos bevételt könyvelhetett el, ami 4 milliárd forintos nyereséget jelentett. Ezzel párhuzamosan a New Land Media 78,5 milliárd forintos forgalmat realizált, amelyből 9,5 milliárd forint profitot tudott felhalmozni.
Tóth Orsolya 2016-ban Hantosi Bálinttal együtt megalapította a Media Dynamics nevű ügynökséget, amelyet 2018 őszén eladtak Balásynak. Tóth azonban továbbra is az ügyvezető pozícióban maradt a vállalatnál. A céget azzal a céllal indították el, hogy a számos állami hirdető mellett kereskedelmi ügyfelekre is szert tegyenek a cégcsoport számára – ahogy azt 2022-ben megírtuk. Valószínű, hogy a korábbi kapcsolatoknak köszönhetően a Lidl és a Spar szinte azonnal átváltott – különösen a Lidl tűnhetett örömmel, hogy maguk mögött hagyták az időközben megkérdőjelezhető hírnevű Kuna Tibort, akit 2018-ban áfacsalással vádolt meg az ügyészség, majd bűnössége elismerése után 2019-ben jogerősen el is ítéltek, és cégeit is kénytelen volt értékesíteni.