Jelenleg a MÁV ingatlanüzleteiért felelős vezető egy olyan szakember, aki korábban az MNB-alapítványok befektetéseit felügyelte.

2022 márciusáig a Fekete Zoltán irányította az MNB alapítványainak befektetéseit kezelő Optima Befektetési Zrt.-t, ám ma már az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) égisze alatt működő MÁV Zrt. ingatlanfenntartási és -gazdálkodási főigazgatói posztját tölti be. A Blikk cikke szerint éppen az ő vezetése alatt valósultak meg azok a befektetések, amelyek az Állami Számvevőszék (ÁSZ) megállapítása szerint mára komoly vagyonvesztést eredményeztek.
Fekete jelenlegi pozíciója magában foglalja az állami vasúttársaság legnagyobb pályaudvarainak vagyonkezelésével és fejlesztésével kapcsolatos pályázatok kezelését is. Emlékezetes, hogy Lázár János, építési és közlekedési miniszter, tavaly októberben Debrecenben tett először említést arról, hogy a kormány magántőke bevonásával tervez megújítani tíz nagy forgalmú pályaudvart. Ebből négy a főváros területén található - a Keleti, a Nyugati, a Déli és a Kelenföldi pályaudvar -, míg három vidéken helyezkedik el, Győrben, Debrecenben és Szegeden. A kormány a nemzetgazdasági szempontokra hivatkozva 99 évre kívánja átadni a főbb budapesti pályaudvarok ingatlanhasznosítását magáncégeknek.
Azóta világossá vált, hogy a pályaudvarok bérbeadására kiírt pályázat valószínűleg törvényellenes.