Majka valóban példaértékű a fenntartható vállalkozási siker terén. Az ő pályafutása és üzleti stratégiája jól mutatja, hogyan lehet kreatív tevékenységeket összekapcsolni a fenntarthatósággal. Azáltal, hogy figyelembe veszi a környezeti és társadalmi hatá


Kasza Tamás, a lezárási szakértő véleménye szerint a vállalkozások eredményessége sokszor attól függ, miként birkóznak meg a felmerülő kihívásokkal. / Forrás: kaszanap.hu

Egy nemrégiben végzett felmérés, amely több mint 100 vállalkozást faggatott, rávilágított, hogy a résztvevők túlnyomó többsége úgy érzi, hogy az ügyfélhiány komoly akadályt jelent számukra a fejlődésben, és ezáltal az anyagi biztonságuk is ingataggá válik. A kutatás során három fő kategóriába csoportosíthatók azok a tényezők, amelyek hozzájárulnak az ügyfélhiányhoz egyes cégek esetében. A válaszadók 33%-a a visszautasítástól való félelmet emelte ki, mint a kudarcok egyik legfontosabb forrását, ami azt jelenti, hogy sokan nem mernek telefonálni, illetve hiányzik belőlük a proaktív hozzáállás. Ezen kívül 30% úgy véli, hogy a csökkenő ügyfélszám a marketing és a kiáramlás hiányosságaira vezethető vissza, míg 20% a nem megfelelő ügyfélszerzési stratégiát tartja a probléma gyökerének.

Kasza Tamás, a lezárási stratégiák szakértője, úgy véli, hogy a vállalkozások sikeressége szorosan összefonódik a kihívások kezelésének módjával. A szakember kiemeli, hogy az ügyfélszám növelése mellett fontosabb, hogy a cégek elkerüljék az ügyfélhiányt. A fennmaradás és a növekedés kulcsa a hitelesség, az innováció és egy erős piaci jelenlét harmonikus kombinációjában rejlik. E három elem együttes alkalmazása biztosítja a vállalkozások számára a versenyképességet és a hosszú távú sikerességet.

- Világos ügyfélszerzési stratégia nélkül nehéz növekedni. Olyan tervre van szükség, amelynek része a marketing, az értékesítés és az ügyfélkezelés is - fogalmaz Kasza Tamás.

A szakértő véleménye szerint a piaci trendek figyelmen kívül hagyása gyorsan versenyhátrányhoz vezethet a vállalatok számára. Rámutatott, hogy a marketing területén egyre fontosabb szerepet játszanak a videós tartalmak és a személyes márkaépítés, mégis sok vállalkozó, különösen a 40-es és 50-es éveikben járók, tart a kamera elé lépéstől és attól, hogy megossza saját véleményét a nagy közönséggel.

A szakértő kiemelte, hogy sokan úgy érzik, nem képesek lépést tartani a Z generációval ebben a szférában, vagy hogy nem rendelkeznek mondanivalóval. Pedig mindenkinek van saját, egyedi nézőpontja és tapasztalata, amelyek mások számára értékes és izgalmas információkat nyújthatnak.

A lezárási szakértő véleménye szerint a sikeres vállalkozók, influenszerek és művészek – például Majka – mesterien kihasználják az online világ és a közösségi platformok nyújtotta lehetőségeket.

"Majka egy marketinges" - fogalmazott Kasza Tamás

- Az ügyfélszerzés nem csupán a véletlenen múlik; kulcsfontosságú, hogy a vállalkozás vezetője hajlandó legyen aktívan cselekedni. Ha valaki képes kilépni a megszokott keretek közül, és kapcsolatokat épít a célközönséggel, hosszú távon is tartós sikert érhet el - emelte ki a szakértő. - Amikor Majka új videója átlépte a 6 milliós nézettséget, azonnal bejelentette a koncertjét, tökéletes időzítéssel követve a következő lépést. Ő nem csupán tartalmat hozott létre, hanem tudatosan építette a saját márkáját, miközben folyamatosan fenntartotta a közönség figyelmét. A klipben olyan provokatív témákat és stílusokat alkalmazott, amelyek ugyan megosztják a közönséget, de mégis hűek önmagához - magyarázta a szakértő. - A vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy felfedezzék saját hangjukat, és bátran megosszanak ezt a világgal.

A szakértő úgy véli, Majka sikere nemcsak a tehetségből fakad, hanem a belefektetett munka, az alkalmazkodás és a tudatos stratégia kombinációjából.

A folyamatos tanulás és képzés elengedhetetlen a vállalkozások sikeres működéséhez a piacon - hangsúlyozta Kasza Tamás. Az önfejlesztés kulcsszerepet játszik a siker elérésében. Egy kiváló cégvezető proaktívan kutatja azokat az eszközöket és stratégiákat, amelyek révén versenyelőnyre tehet szert. Az "ügyfélbőség" kialakításának titkait felfedő Kasza-nap közelgő eseményének vezető előadója szerint a rendszeres önképzés, az iparági trendek figyelemmel kísérése és az új módszerek alkalmazására való nyitottság jelentősen növeli a vállalkozók esélyeit ügyfélkörük fenntartására és bővítésére.

A lezárási specialista és nemzetközi tréner véleménye szerint a digitális marketing, az értékesítési stratégiák, valamint a személyes márkaépítés terén való folyamatos fejlődés kulcsfontosságú.

Kasza Tamás az ügyfélhiány fő okaként említette azt is, hogy a cégek hibás döntéseket hoznak, nem innoválnak időben, vagy egyszerűen kifogy a szufla az alapítóból.

- Majka sikere ugyanakkor azt mutatja, hogy a jó helyzetfelismerés, az önazonosság és a folyamatos fejlődés segíthet elkerülni ezeket a hibákat - tette hozzá. - Az ügyfélhiány nem végzet, hanem egy lehetőség a fejlődésre és az innovációra - összegezte Kasza Tamás.

Related posts