Karácsony ajándékok nélkül: több százan jelezték, hogy eltűntek vagy megrongálódtak a csomagjaik.
Valószínűnek tűnik, hogy az ország egyik legnagyobb csomagküldő szolgáltatójának több mint 800 elégedetlen ügyfele akadt, miután számosan jelezték, hogy értékes csomagjaik nyomtalanul eltűntek, vagy sérülten, esetleg hiányosan érkeztek meg. A cég képviselői azonban határozottan állítják, hogy az ünnepi időszakban nem tapasztaltak növekedést a panaszok számában.
Az RTL számolt be arról, hogy kisebb káosz alakult ki az ország egyik legnagyobb csomagküldő cégénél, miután rengetegen számoltak be arról, hogy rendelésük helyett csak egy felbontott üres kartondobozt, vagy teljesen más terméket kaptak.
A hírek miatt egy férfi felvette, ahogy átveszi csomagját, miután rendelt egy drága sakktáblát a fiának. Ő végül egy rendszámtáblát kapott a tábla helyett, így belépett a panaszosok egy Facebook-csoportjába, amelynek már 800 tagja van. A csoportban végül ráakadt az általa rendelt sakktáblára egy másik embernél, azonban a rendszámtábla tulajdonosát nem találta meg.
Elméletileg meg kellene érkeznie, de ha nem, akkor sajnos elúszik a pénz és az ajándék is. Ez egy karácsonyi meglepetés lett volna egy 8 éves kisfiú számára.
- jelentette ki a férfi a híradónak.
A panaszkodók visszajelzései alapján a cég ügyfélszolgálata nem nyújtott megfelelő segítséget, ami miatt többen a fogyasztóvédelemhez vagy a rendőrséghez fordultak lopás gyanúval. Ezzel szemben a cég a híradó megkeresésére azt nyilatkozta, hogy az utóbbi hetekben nem tapasztaltak növekedést a panaszok és reklamációk számában.