A virtuális valóság (VR) kétségtelenül formálja a videojátékok jövőjét, de egy nem várt nézőpontot osztott meg a szakértő.


El sem tudja képzelni, hogy nézett ki fiatalon Szabi a Házasság első látásra című műsorban – nézze meg ezt a lenyűgöző fotót!

Folyamatosan érkeznek a friss hírek az izgalmas újításokról, hiszen január 6. és 10. között zajlott a Consumer Electronics Show (CES) 2025-ös eseménye. A Las Vegas-i kiállításon a videojátékok világának kiemelkedő szereplői is képviseltették magukat, köztük a népszerű Razer márka, amely lenyűgöző innovációkkal kápráztatta el a látogatókat.

A vállalat egy varázslatos szentélyt hozott létre a kiállítás területén, ahol a látogatók felfedezhették a tökéletes játékélmény rejtelmeit. Egy innovatív rendszert terveztek, amely a klasszikus asztali játékokat egy egész szobára kiterjeszti: a lenyűgöző színek, a dinamikus fények, a lebilincselő hangok és a vibráló rezgések mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a gamerek számára egy teljesen új dimenzió nyíljon meg a szórakozás világában.

A rendszer mögött egy fejlett mesterséges intelligencia működik, amely folyamatosan elemzi a képernyőn megjelenő tartalmakat, majd ezeket dinamikusan kivetíti az egész helyiségre. Ennek köszönhetően egy egyszerű 2D-s játékból egy lenyűgöző 3D-s élményt varázsol, amely teljesen átalakítja a játékélményt.

A Razer a CES-en mutatta be az egyik jövőbeli termékének prototípusát is, ami felrobbantotta a netet. Egy olyan székről van szó, amely egy gombnyomásra képes magát felfűteni, vagy lehűteni, alig egy perc alatt. A Project Arielle nevű terméken egy egyszerű érintőképernyő kapott helyett a jobb oldali kartámaszon, amellyel könnyedén irányítható. A szék amellett, hogy elsősorban nagyon kényelmes és beépített rendszer ellenére még csendes is, külsőre is szép. A hőmérséklet változásával együtt a székbe épített vékony LED csíkok is változnak.

Az eseményen részt vett Eric Vezzoli, a Razer technológiai vezetője is, aki a Blikknek megosztotta gondolatait a jövőbeli fejlesztésekről. Véleménye szerint a következő 5-10 év során jelentős változások várhatóak, és a fogyasztók izgalmas új lehetőségekre számíthatnak.

"Ó, ez egy jó kérdés. Általánosságban úgy gondoljuk, hogy a játék mindenkinél más platformon zajlik - van, aki mobilon játszik, van, aki VR-ban, PC-n vagy konzolon. Ha megnézzük, ezek a platformok nagyon rugalmasak. Számunkra a Razer-nél a játék teljesen multiplatform. A célunk az, hogy az általunk fejlesztett élményt eljuttassuk minden platformra."

- jelentette ki a vezető. Hozzátette, hogy bár a játékok folyamatosan egyre élethűbbé és interaktívabbá válnak, ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy a virtuális valóság az egyedüli irány, amerre a jövő tart. Elképzelhető, hogy valóban így van, de ugyanakkor az is lehetséges, hogy más irányokban is izgalmas fejlődések várnak ránk.

A fanok hatalmas örömére a sztár megosztotta, hogy jelenleg havonta három új játék debütál, és a jövőben is elkötelezettek amellett, hogy fenntartsák ezt a dinamikus ütemtervet.

Related posts